Linköping/Harvestad station visar flera grader för varmt när det är minusgrader ute och solen tittar fram. Bor själv mindre än 1 kilometer ifrån och det har varit så flera vintrar. Och det är inte bara min egen mätning som visar detta utan även om man jämför med t.ex. Linköping/Ekholmen stationen ...