Heavy weather förstår ingenting

Generella Windowsfrågor och frågor gällande Windowsmjukvara som saknar egen forumkategori skall postas i detta forum
Kategoriregler
Vill du visa bilder i ditt inlägg? Använd funktionen "Ladda upp bilaga" nedanför textrutan!
weather amateur
Inlägg: 1
Blev medlem: 17 jan 2008, 17:53
Ort: Sköldinge

Heavy weather förstår ingenting

Inlägg av weather amateur »

Hej jag har köpt en väder station La crosse 2350 med tillhörande mjukvara heavy weater beta 2,0. Jag har kommit underfund med hur man visar datan som sparas varje dag i history filerna.Mitt problem är dock hur gör man sedan för att kunna se dem i weather rewiev mapparna.Jag har provat att spara Datan på alla möjliga sätt o vis men får inte fram resultaten i weather rewiev .Det visa ikoner i vänstra nedre hörnet .Men de är inte klickbara så det går inte att öppna dem.Prinsipen var ju när jag köpte station med tillhörande data logg för att jag ville kunna skriva ut och spara mina värden på papper och kunna dokumentera hur vädret har varit under året som gått. Men när inte programmet fungerar till det så blir man ju sur.Så frågan är är det buggar i programmet eller har jag strul i datorn.Skulle bra gärna vilja ha v display men det kostar ju att köpa det efter 30 dagar.