jHomeNet

Generella Windowsfrågor och frågor gällande Windowsmjukvara som saknar egen forumkategori skall postas i detta forum
Kategoriregler
Vill du visa bilder i ditt inlägg? Använd funktionen "Ladda upp bilaga" nedanför textrutan!
Eric_E
Wannabe
Inlägg: 9
Blev medlem: 05 mar 2009, 15:37
Ort: Ystad

jHomeNet

Inlägg av Eric_E »

Någon på forumet som provat att köra jHomeNet? http://jhomenet.sourceforge.net/
PerM
Hemautomation - det är mer än en hobby
Inlägg: 822
Blev medlem: 23 feb 2007, 14:46
Ort: Vallentuna
Kontakt:

Re: jHomeNet

Inlägg av PerM »

Första gången jag hör talas om det. Upplägget är liknande MSure så helt tokigt kan det ju inte vara :)
Quart
Moderator
Inlägg: 566
Blev medlem: 17 jun 2007, 21:14
Ort: Hindås
Kontakt:

Re: jHomeNet

Inlägg av Quart »

Också första gången jag hört talas om det.
Men det verkar inte vara så dumt.
Tycker du skall installera detta och återkomma med resultatet av dina erfarenheter :lol:
Eric_E
Wannabe
Inlägg: 9
Blev medlem: 05 mar 2009, 15:37
Ort: Ystad

Re: jHomeNet

Inlägg av Eric_E »

Quart skrev:Tycker du skall installera detta och återkomma med resultatet av dina erfarenheter :lol:
Får kanske ta och prova det, är inte så hemma på Java men man kan väl lära sig..
PerM
Hemautomation - det är mer än en hobby
Inlägg: 822
Blev medlem: 23 feb 2007, 14:46
Ort: Vallentuna
Kontakt:

Re: jHomeNet

Inlägg av PerM »

Gör så, alltid intressant med nya mjukvaror.

Som ny på detta område är dina tankar och frågeställningar väldigt värdefulla, så jämför gärna med MSure också. Jag är är alltid villig att lyssna på nya ideér. :)
Eric_E
Wannabe
Inlägg: 9
Blev medlem: 05 mar 2009, 15:37
Ort: Ystad

Re: jHomeNet

Inlägg av Eric_E »

PerM skrev:Gör så, alltid intressant med nya mjukvaror.

Som ny på detta område är dina tankar och frågeställningar väldigt värdefulla, så jämför gärna med MSure också. Jag är är alltid villig att lyssna på nya ideér. :)
Ska testa Msure också.
Har ett jobb som innebär många hotellnätter, får helt enkelt packa med den gamla laptopen och förbereda lite CD skivor.. Tiden att experimentera finns helt klart..
Skriv svar