För tidigt att sälja dessa produkter??

Diskussioner och support runt controllers med Z-wave.
Ingen styrenhet? Köp en här: https://www.m.nu/z-wave/styrenheter-z-wave
BairStrokes
Inlägg: 1
Blev medlem: 03 apr 2021, 12:40

För tidigt att sälja dessa produkter??

Inlägg av BairStrokes »

Har varit sugen ett tag på att köpa något för att koppla upp hemmet.
Det ända som jag är intresserad av är egentligen att kunna ha en skärm på väggen där man ser temp/fuktighet, kameror och lite annat på ett snyggt sätt. Är inte intresserad av att tända lampor eller annat.

Men jag hittar inget som verkar klara av detta ännu.

Fibaros gränssnitt ser snyggt ut och det är något sådant jag är ute efter men har knappt hört någon som varit nöjd med produkten.
Det ska vara ett evigt strulande och för dom pengarna så anser jag att det ska fungera klockrent.

Blev sugen på nya Telldus znet Pro när den kommer då många är nöjda med Lite versionen men jag har letat efter ett snyggt gränssnitt och det verkar inte finnas. Mest hemma meckande appar där funktionen kommer långt före utseendet.

Vera verkar också ha sina problem och helt ärligt så ser inte gränssnittet så kul ut heller vad jag sett.

USB-Stick för dator är inte så intressant.

Är jag helt fel ute när jag påstår att dessa produkter är fortfarande inte redo för det som dom säljs som då man antingen får en produkt som oftast inte fungerar eller en som man får förlita sig på tredjeparts appar?
Hur jag än vrider och vänder på det så måste jag kompromissa någonstans vilket jag inte vill om man ska lägga så mycket pengar på det.