Då den version av forumet som tidigare användes inom kort skulle sluta att stödjas/uppdateras av utvecklarna har forumet uppgraderats till en helt ny version.
Alla tidigare data har migrerats och allt skall förhoppningsvis fungera som tidigare.
Med uppgraderingen kommer en mängd nya funktioner som förhoppningsvis kommer att göra det ännu lite roligare att vara aktiv.
Under veckorna som kommer skall forumet integreras och anpassas på temperatur.nu.
Har inte kört tillräckligt mycket för att komma med några bättrings förslag ännu, men jag är väldigt nöjd med hur smidig uppgraderingen var!
Fast frågen är väl om "spara"-knappen verkligen behövs. Vad ger den för funktion? Typ "Spara utkast" eller något liknande?
Spara-knappen är till för att spara drafts. Personligen skulle jag ha haft stor nytta av en sådan ett par gånger tidigare, men skapar den mer förvirring än nytta fyller den ju inte någon funktion...
elf98 skrev:Spara-knappen är till för att spara drafts. Personligen skulle jag ha haft stor nytta av en sådan ett par gånger tidigare, men skapar den mer förvirring än nytta fyller den ju inte någon funktion...
Låt den vara kvar, det är utmärkt att ha om man skriver längre inlägg och behöver fortsätta senare.