Ny användare här, Fredrik aka Stångå Hotell

Vem är du? Skriv en presentation om dig och varför du tycker att det är kul med temperaturer och väder!
Kategoriregler
Vill du visa bilder i ditt inlägg? Använd funktionen "Ladda upp bilaga" nedanför textrutan!
Stångå Hotell
Wannabe
Inlägg: 9
Blev medlem: 22 dec 2006, 12:49
Ort: Linköping
Kontakt:

Ny användare här, Fredrik aka Stångå Hotell

Inlägg av Stångå Hotell »

Hej

Har alltid tyckt om temperaturer och väder, alltid när jag reser någonstans så tar jag med mig en digital temometer, min fru tycker det är lika roligt varje gång. Det är faktiskt riktig härligt att få riktig temperatur på badvatten och utetemperatur. Personligen skulle jag gärna vilja att min digitalkamera även kunde mäta temperaturen när den fotar.

Det var riktigt skoj att ramla in på denna sida och se att man kan få det hedervärda nöjet att dela med sig av den temperatur som mäts på vårt hotell, ett familjehotell som ligger i Linköping, Stångå Hotell. Det som kan vara ett lite roligt problem är tyvärr att vår peronal är lite av dataanalfabeter och därmed lyckas stänga av sensormätningarna i tid och otid. Som tur var så kan jag bara ringa till hotellet och be dem att starta om datorn...

Har kanske inte berättat så mycket om mig men jag är typ 34 år och har pluggat i Lund i massor av år, bland annat Geografi. Kommer ursprungligen från Nacka, utanför Stockholm.