elf98 skrev:Fast exakt det beskedet fick jag den 23/8!
Ja jo, det finns en del svar i forumet.
Först saknades det komponenter och sen var det fast i tullen i Kina men nu verkar det vara komponenterna igen..
elf98 skrev:Nu verkar det som att det börjar röra på sig! Duo ser ut att dyka upp om ca/drygt en vecka. Net "några veckor senare".
Jag läser på sidan där man kan handla Tellstick duo och ser att det står:
Den här produkten kommer troligtvis att finnas i lager Thursday 29 September, 2011.
Är det nytt datum eller stämmer fortfarande ca/drygt en vecka från din post?
Jag vet inte. Telldus är väldigt återhållsamma med informationen.
Det senaste jag hörde direkt från dem var att den första batchen skulle skickas i förra veckan, vilket borde innebära att de kommer vilken dag som helst.
Att vi skulle få in dem den här veckan är inte särskilt sannolikt, mer troligt är nästa vecka. Men så länge inte Telldus ger mer information kan jag bara gissa.
elf98 skrev:Jag vet inte. Telldus är väldigt återhållsamma med informationen.
Det senaste jag hörde direkt från dem var att den första batchen skulle skickas i förra veckan, vilket borde innebära att de kommer vilken dag som helst.
Att vi skulle få in dem den här veckan är inte särskilt sannolikt, mer troligt är nästa vecka. Men så länge inte Telldus ger mer information kan jag bara gissa.
Jag får rätt många mail med frågan om vi kommer att få in Tellstick Duo så det räcker till alla.
Ja, vi får in tillräckligt många för att täcka alla förhandsbeställningarna.
Vi har totalt beställt 100st, varav 50st beställdes mycket tidigt. Som minst räknar jag därmed att få minst 50 men troligtvis 100st duo mycket snart.
Vi har i nuläget förhandsbeställningar på ca 40st. Så vi bör kunna få iväg alla förhandsbeställningar omgående. Att det kommer att bli lite svettigt att hinna packa 40 ordrar extra på en förmiddag är en annan femma.
Självklart bygger mina antaganden på att vi faktiskt får det vi beställt.
Behöver Ni packhjälp, så bor jag ju ganska nära och vet var Ni finns!
Jobbar billigt också, typ en DUO för besväret...
(Vet att min kollega är sugen på DUOn också, så det blir säkert inte svårt att ta ledigt och åka över till Er...)
Driver http://kameran.nu - Mitt foto galleri.
Kom gärna förbi och kolla mina bilder...