WOW, vilket fynd! Grattis!elf98 skrev:Ett C64 i orginalkartong i extremt bra skick. En bandstation till C64 i extremt bra skick i orginalkartong.
20kr kostade hela paketet. Loppmarknad!
Aha, det låter ju intressant. Då kanske jag kan ha en C64 som mitt senaste inköp ocksåelf98 skrev:Fast jag är en Nintendo-fan. Så C64an skall säljas!
Med lite vinst förhoppningsvis.
HTC HeroCirruZZ skrev:är en iPhone 3G (ej 3GS) för mig! Jag är så nöjd!! Okey det var visserligen 2 månader sedan jag köpte den så men för mig är det i alla fall "det senaste köpet"...som räknas!![]()
Någon som gjort något kul med iPhone och loggning/hemautomation? ...dum fråga...det är det säkert...bra jag som inte har koll på det.
Jag gjorde ett program med object C som jag döpte till iHome förra året, där jag kunde styra allt i mitt hus. Dock var det fasta variablar, men skall ta upp det projektet till vinter igen och göra om det till dynamiska variablar så att alla kan nyttja det.CirruZZ skrev:är en iPhone 3G (ej 3GS) för mig! Jag är så nöjd!! Okey det var visserligen 2 månader sedan jag köpte den så men för mig är det i alla fall "det senaste köpet"...som räknas!![]()
Någon som gjort något kul med iPhone och loggning/hemautomation? ...dum fråga...det är det säkert...bra jag som inte har koll på det.
Så resonerar jag med.Niklas skrev:Jag tycker bara det är dyrt när det inte är värt pengarna.