Såg det på din sida igår:) Där jag fick inspirationen.. Plugwise hade precis undgått min radar av intresse tills igår, då jag läste och kollade lite reklam filmer om grylen och blev kär pånytt.
Förresten, hur lång tid tog din leverans?
Köpte det lilla start kittet med två st moduler som jag skall koppla in till mina två luftvärmefläktar (har luftburenvärme), skall bli intressant och se hur mycket dom drar.
Jo, de ligger helt klart på önske-listan, har kikat på dem i något år och väntar främst på att linux-stödet skall bli bättre.
Kör ju med linux för all annan hem-automatisering idag, och jag vill inte ha en extra server bara för den delen.
Dowser, är det nått speciellt du saknar i linux-stödet?
sm4wdq, stod det då i webshopen att det var 3 veckor leveranstid? På mitt kit står det en vecka, hoppas dom kan tillpassa detta till verkligenheten.. Nu när man är ledig denna veckan hade det varit roligt att greja med nått utvecklande.
Skulle precis säga att Power-usage stödet inte var klart ännu, men för säkerhets skull kollade jag domotica-forumet först, och där skrev han dagen efter min senaste koll i ämnet att han fixat det!
Nä, då saknar jag inget, utom ett distraktionsmoment för att smyga förbi kostnaden utan att frugan märker den.