Aqara Mini Switch går inte att para med Homey

Teknisk support för produkter som finns på http://www.m.nu. Generella diskussioner rörande hårdvara hänvisas till teknikforumet.
Kategoriregler
Vill du visa bilder i ditt inlägg? Använd funktionen "Ladda upp bilaga" nedanför textrutan!
boot_w00t
Inlägg: 1
Blev medlem: 20 apr 2023, 21:54

Aqara Mini Switch går inte att para med Homey

Inlägg av boot_w00t »

Jag försöker att ansluta Aqara Mini Switch till min Homey(Early 2016) i Aqara-appen. När Homey försöker att para dom så misslyckas det pga att att ”drivrutiner” inte hittas. Den blir istället tillagd som en okänd enhet som inte fungerar. Har testat att boota om Homey och att para Mini Switch flera ggr men med samma resultat! Några tips?
Användarvisningsbild
supportM
Moderator
Inlägg: 1010
Blev medlem: 20 aug 2014, 10:27
Ort: Linköping
Kontakt:

Re: Aqara Mini Switch går inte att para med Homey

Inlägg av supportM »

boot_w00t skrev: 20 apr 2023, 22:58 Jag försöker att ansluta Aqara Mini Switch till min Homey(Early 2016) i Aqara-appen. När Homey försöker att para dom så misslyckas det pga att att ”drivrutiner” inte hittas. Den blir istället tillagd som en okänd enhet som inte fungerar. Har testat att boota om Homey och att para Mini Switch flera ggr men med samma resultat! Några tips?
Hej,

Beklagar strulet. Beror på en regionsblockering.

Har precis fått in några EU versioner så kontakta oss på info@m.nu så löser vi med ett byte.
// Officiellt supportkonto för m.nu
Skriv svar