Ser lovande ut!
Det jag spontat skulle vilja se är referens till tidigare förbrukning. Om det är så att tanken med hela projektet är att sänka förbrukningen så vill man ju kunna påvisa det. Att då få med motsvarande förbrukning för en månade sedan vore ju bra. Och kanske även för två månader sedan. Om projektet lyckas så borde det ju påvisas då. Visa föra månaden som en grå skugga bakom den nuvarande förbrukningen. Kan man "se" att det man gör ger resultat, så uppmuntras man mer att försöka minska förbrukningen ännu mer, blir en tävling.
Jag skulle även vilja visualiserat dygnets timmar och kontors tid, dvs natt skugga av bakgrunden och kanske någon annan sorts linje eller skugga som visar kontorstid (mån-fre 7-17). Kanske inte är avgörande om det är så att det gäller en fabrik som går skift men det underlättar när man skall tolka en graf. Tror att just på veckografen kommer det att göra susen.
en annan fundering är graferna hur dom ritas, nu är ju det senaste data längst till höger (just nu) och så fylls det på hela tiden, grafen rör sig åt vänster. Varför inte göra så att dygns grafen visar 00-24 oavsett vad klockan är och sen så kommer grafen sakta att fylla på till slutet, och sen så har man förra dygnet i bakgrunden, som jag beskrev ovan. Lika skulle kunna gälla för vecko grafen.
Lite spontana funderingar