Halloj,
Har det kommit in några duo under dagen?
Saken är den att jag behöver en under nästa vecka inför 'vinterinstallation' men har
det inte kommit några får jag lösa det från annat håll.
Nu har vi en första leverans på ingång! Då Telldus grejjar lite med alla Net innan de skickas innebär det att vi inte kommer att få jättemånga i taget. Leveransen vi får i morgon kommer inte att räcka till alla som har förhandsbeställt, men vi kommer under den närmaste tiden att få in fler leveranser.
Alla ordrar skickas i turordning, som det ser ut nu kommer vi att kunna skicka förhandsordrar lagda april till en bra bit in i juli i morgon.
elf98 skrev:
Alla ordrar skickas i turordning, som det ser ut nu kommer vi att kunna skicka förhandsordrar lagda april till en bra bit in i juli i morgon.
Som det ser ut nu får vi in en sista lite större sändning av Tellstick Net från batch 1 i början av nästa vecka. Om uppgifterna stämmer kommer vi att kunna skicka alla förhandsbeställningar och dessutom ha några få ex i lager.
När nästa batch av Tellstick Net kommer är tyvärr mycket osäkert.
Någon som vet vad det är som gör att leveransen flyttas fram hela tiden?
Är inte produkterna färdigutvecklade eller beror det på tillverkningen, som inte hinner med i samma takt som försäljningen?
Jag la min order på m.nu i slutet av oktober.. Börjar snart misströsta.