Första veckan i maj

Allmän diskussion om allt som kan relateras till väder.
Kategoriregler
Vill du visa bilder i ditt inlägg? Använd funktionen "Ladda upp bilaga" nedanför textrutan!
The_donk
Tar hemautomation på allvar
Inlägg: 134
Blev medlem: 27 apr 2007, 16:53
Ort: Stockamöllan

Inlägg av The_donk »

Du kan även prova att sätta ut en GAMMAL leksakstraktor mitt på vägen, efter "akta barn" skylten. Gärna i en skymd kurva, då kommer hastigheten att minska.
kör dom på leksakstraktorn, får du ju fylla den med cement. De rackarns ungarna fyller ju allt med cement i dagens läge...
Niklas
Moderator
Inlägg: 1019
Blev medlem: 22 mar 2008, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Inlägg av Niklas »

The_donk skrev:Du kan även prova att sätta ut en GAMMAL leksakstraktor mitt på vägen, efter "akta barn" skylten. Gärna i en skymd kurva, då kommer hastigheten att minska.
kör dom på leksakstraktorn, får du ju fylla den med cement. De rackarns ungarna fyller ju allt med cement i dagens läge...
haha, ja, det har du rätt i. Sandlådans tid är förbi.
Mina barn gillar att asfaltera iof..
Användarvisningsbild
elf98
Hemautomation - det är mer än en hobby
Inlägg: 5419
Blev medlem: 27 okt 2006, 13:49
Ort: Linköping
Kontakt:

Re:

Inlägg av elf98 »

Niklas skrev:
The_donk skrev:Du kan även prova att sätta ut en GAMMAL leksakstraktor mitt på vägen, efter "akta barn" skylten. Gärna i en skymd kurva, då kommer hastigheten att minska.
kör dom på leksakstraktorn, får du ju fylla den med cement. De rackarns ungarna fyller ju allt med cement i dagens läge...
haha, ja, det har du rätt i. Sandlådans tid är förbi.
Mina barn gillar att asfaltera iof..
Asfaltera? Var har du lärt dem det? :D
Grundade m.nu & temperatur.nu

Driver temperatur.nu

Bild
Niklas
Moderator
Inlägg: 1019
Blev medlem: 22 mar 2008, 21:13
Ort: Stockholm
Kontakt:

Re: Re:

Inlägg av Niklas »

elf98 skrev:
Niklas skrev:
The_donk skrev:Du kan även prova att sätta ut en GAMMAL leksakstraktor mitt på vägen, efter "akta barn" skylten. Gärna i en skymd kurva, då kommer hastigheten att minska.
kör dom på leksakstraktorn, får du ju fylla den med cement. De rackarns ungarna fyller ju allt med cement i dagens läge...
haha, ja, det har du rätt i. Sandlådans tid är förbi.
Mina barn gillar att asfaltera iof..
Asfaltera? Var har du lärt dem det? :D
De kunde det när de kom liksom. Ligger väl i generna på frugans sida.. hmm. ;)

Vädret idag är inte fy skam. Smälter bort!

Edit: Ovant med uppgifterna om användare och så vidare på höger sida. Tar ett tag att vänja sig.
Användarvisningsbild
Sillkalven
Wannabe
Inlägg: 5
Blev medlem: 23 dec 2007, 17:57
Ort: Stockholm

Re: Första veckan i maj

Inlägg av Sillkalven »

Off topic men men. Nu andra veckan i maj efter värmeböljan och allt, så mycket kallare! Mer än 10 graders tempsjunk, men trots det en massa sol.
Är den nån förutom mig som börjar lessa på solen? =P Vad jag har sett och mätt upp så har det varit nästan snustorrt sen mitten av april, bara lite lite dugg på valborgskvällen och typ, den 3e maj har jag för mig. Vill ha nåt jäkla oväder, blåst och en massa regn och lite kyla.
Jag tänker alltså är jag.
Skriv svar