Har precis lämnat Switchking och Tellstick för att gå över till Domoticz, detta har visat sig vara en utmaning, i SwtichKing var det ganska enkelt att bygga scenarion för en idiot som mig

Jag har inte kunskapen att scripta i LUA så jag försöker bygga min logik mha Blockly, nedan ser ni ett försök till logik för att under vardagar tända och släcka belysning, om sedan "någon" påverkar lampor efter det att tänd/släck kommando skickats är tanken att Dummybrytaren skall återställa enheterna till att "följa schema" (Tänk SwitchKing´s Alla enligt schema)
Det verkar som jag fått det att lira fram till det att jag ersatte en tid som är satt i scriptet till en UserVariable, tanken med variabel var att det då endast behöver ändras på ett ställe om vi önskar ändra tiden.
I Loggen återfinns nedan:
2015-11-12 19:04:00.273 Error: EventSystem: Lua script error (Blockly), Name: AutomatikKväll_1 => [string "result = 0; weekday = os.date('*t')['wday']; ..."]:1: unexpected symbol near ')'
2015-11-12 19:04:00.273 Error: EventSystem: Lua script error (Blockly), Name: AutomatikKväll_2 => [string "result = 0; weekday = os.date('*t')['wday']; ..."]:1: unexpected symbol near ')'
Sorry för det delade skärmklippet men jag fattar inte hur jag ska få Domoticz att "radbryta" scriptet så det går att fånga på en bild