Jag har Fing o tror att jag ser den där men i Nexa appen så ska man registrera ett kontona för att kunna göra det måste appen hitta Bridgen vilket demonteras gör....
Användare :Nexa password : Nexa
Om du går in via en webbläsare till bridge. Så kommer den vilja uppdatera programvaran till3.8beta om du gör det så kommer det i appen komma upp att ny programvara finns (3.2). Det är tydligen nån bugg....
matteburk skrev:Användare :Nexa password : Nexa
Om du går in via en webbläsare till bridge. Så kommer den vilja uppdatera programvaran till3.8beta om du gör det så kommer det i appen komma upp att ny programvara finns (3.2). Det är tydligen nån bugg....
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack för infon (U: nexa P: nexa)
Riktigt snyggt interface och bra översikt på alla enheter när man är inloggad på bridgen!!!
Köpte en Nexa Bridge+ till en kompis och har nu återigen samma problem som tidigare. Anroid-appen hittar inte Gatewayen i nätet. Jag ser den när jag kör Fing och har provat att lägga in IP-adressen manuelt, men det fungerar ändå inte. Jag har även gått in på Gatwayen via webläsaren, men där säger den att senaste firmware är installerad. Har också försökt med reset-knappen på undersidan, men blir tveksam till att den verkligen resetar. Någon som vet hur man gör?