NEXA SP-816 och HC3

Teknisk support för produkter som finns på http://www.m.nu. Generella diskussioner rörande hårdvara hänvisas till teknikforumet.
Kategoriregler
Vill du visa bilder i ditt inlägg? Använd funktionen "Ladda upp bilaga" nedanför textrutan!
staffanf
Wannabe

NEXA SP-816 och HC3

Inlägg av staffanf »

Hur får man till en kommunikation mellan NEXA SP-816 och HC3? Jag hittar ingen dokumentation över parametrarna.
Staffan Fritiofsson
Användarvisningsbild
supportM
Moderator
Kontakt:

Re: NEXA SP-816 och HC3

Inlägg av supportM »

Hej!

Vi testade precis SP-816 ihop med både HC3 och HC3Lite och fick till kommunikationen utan några ändringar på parametrar. Har du provat att exkludera den och inkludera igen?
// Officiellt supportkonto för m.nu
staffanf
Wannabe

Inlägg av staffanf »

Hej, tack för snabbt svar. Var lite otydlig, ber om ursäkt. Jag har inkluderat enheten (inga problem) men saknar vilka parametrar som finns tillgängliga.
Staffan Fritiofsson
Användarvisningsbild
supportM
Moderator
Kontakt:

Inlägg av supportM »

Aha, då är jag med :)

Jag kan testa igen för att ge en utförlig lista med parametrar om du skulle vilja.

Vissa står här i sensorns faktablad.
// Officiellt supportkonto för m.nu
staffanf
Wannabe

Inlägg av staffanf »

Behöver nog lite vägledning.
Jag ser en del uppgifter i faktabladet men kan tyvärr inte tolka ut vad som är vad.
Det jag är ute efter primärt är känsligheten, men är mycket tacksam för hjälp med hur man tolkar faktabladets info och gärna ev fler parametrar.
Finns det något på nätet som vägleder på ett enkelt sätt så tar jag gärna emot länkar dit också.
Tack på förhand.
Staffan Fritiofsson
Skriv svar