Min positions angivelse är fel (Odensbacken)

Denna forumdel är inte längre aktiv, för att diskutera saker relaterat till väder eller temperatur.nu - använd https://www.facebook.com/groups/temperatur.nu
Kategoriregler
Denna forumdel är inte längre aktiv, för att diskutera saker relaterat till väder eller temperatur.nu - använd https://www.facebook.com/groups/temperatur.nu
sm4ive
Wannabe

Min positions angivelse är fel (Odensbacken)

Inlägg av sm4ive »

Av någon anledning är min position fel.
Vid ett tidigare tillfälle har jag mailet Erik om detta men ingen åtgärd har skett vad jag kan se.

Mina riktiga kordinater . 59.08.399 N & 15.32.452 E

Kan ju vara bra om någon uppdaterade Temp.nu med rätt uppgifter.
Mvh Lasse
Användarvisningsbild
CirruZZ
Master Moderator

Re: Min positions angivelse är fel

Inlägg av CirruZZ »

Hej Lasse,

Erik har en del att göra och han brukar vara noga med att svara på mail, måste ha blivit en miss. Oavsett vilket så är koordinaterna uppdaterade nu med dom du angav, kolla gärna så att det stämmer.

/Ci
sm4ive
Wannabe

Re: Min positions angivelse är fel (Odensbacken)

Inlägg av sm4ive »

Japp Nu stämmer det

Trevlig helg
Mvh Lasse
Användarvisningsbild
elf98
Hemautomation - det är mer än en hobby
Kontakt:

Re: Min positions angivelse är fel (Odensbacken)

Inlägg av elf98 »

Det är klurigt att hinna svara på alla mail. Jag brukar grovsortera mail och ditt har troligtvis hamnat i "att fixa senare"-mappen...

Den här kategorin är tänkt att minska mail-belastningen och det verkar ju fungera utmärkt!

En vanlig dag kommer det ca 10-15 temperatur.nu-relaterade mail. Det kanske inte låter så mycket, men tar varje mail 5min i anspråk inser man snabbt att det inte längre är möjligt att svara på alla mail.
Grundade m.nu & temperatur.nu

Driver temperatur.nu

Bild
Låst