Helgen är fullspäckad av aktiviteter i olika former. Idag fyller jag år och på måndag fyller frugan år. Kvällens agenda blir utekväll med våra kära grannar (som förövrigt är våra bästa vänner), och imorgon blir det lite mer städad tillställning med släkt och familj. Jag får tacka mina kära svärföräldrarna som ställer upp och tar hand om sonen i kväll.
Plutonium skrev:Helgen är fullspäckad av aktiviteter i olika former. Idag fyller jag år och på måndag fyller frugan år. Kvällens agenda blir utekväll med våra kära grannar (som förövrigt är våra bästa vänner), och imorgon blir det lite mer städad tillställning med släkt och familj. Jag får tacka mina kära svärföräldrarna som ställer upp och tar hand om sonen i kväll.
Ha en trevlig kväll alla! För det skall jag ha!
Grattis. Vi firar mellanungen idag. Hon fyller 3 barre.
Plutonium skrev:Helgen är fullspäckad av aktiviteter i olika former. Idag fyller jag år och på måndag fyller frugan år. Kvällens agenda blir utekväll med våra kära grannar (som förövrigt är våra bästa vänner), och imorgon blir det lite mer städad tillställning med släkt och familj. Jag får tacka mina kära svärföräldrarna som ställer upp och tar hand om sonen i kväll.
...ska jag på bio och se Avatar 3D, har inte lyckats att komma iväg sen den hade premiär. Men nu blir det av! blir nog en Öl innan också, det är ju trots allt "lill lördag".
I dag har jag fått min Soho Watchguard X20e Bradvägg..
Å efter lite goooglande blir man ju inte direkt klokare...
Så min fråga e. Finns det någon här som kör me en sådan eller
någon annan modell av deras maskiner??
elf98 skrev:... har jag konstaterat att jag har ett ensiffrigt antal arbetspass kvar innan jag går hem på pappaledighet!
Bra, då får du massor med tid till m.nu...
Jag kommer ihåg när pappaledigheten infördes, i mitten på sjuttiotalet, tror jag. En arbetskamrat tog två veckor, trotsande chefen som ville att han skulle jobba i stället. Men han vågade inte trotsa helt, utan tog med sig lite jobb hem. Efter tre dagar var han tillbaka. Det gick ju inte att jobba! Var ju tvungen att ta hand om barn och hem!
Men det är klart, supporten, utveckling, test av nya prylar, bokföring, administration etc etc är inte helt lätt att bara lämna bort. Så att ta helt föräldraledigt från m.nu är svårt.
Planerar att vara hemma ett år, så jag har gott om tid på mig att hitta ett sätt som fungerar!