Nya inlägg?

Denna forumdel är inte längre aktiv, för att diskutera saker relaterat till väder eller temperatur.nu - använd https://www.facebook.com/groups/temperatur.nu
Kategoriregler
Denna forumdel är inte längre aktiv, för att diskutera saker relaterat till väder eller temperatur.nu - använd https://www.facebook.com/groups/temperatur.nu
PerM
Hemautomation - det är mer än en hobby
Kontakt:

Nya inlägg?

Inlägg av PerM »

Var har länken "Nya inlägg" tagit vägen? Den fanns tidigare i sidhuvudet på forumet men nu är det endast detta kvar:

Kontrollpanel (0 nya meddelanden) • Visa dina inlägg • Visa olästa • Visa aktiva trådar • Märk alla som lästa
Användarvisningsbild
elf98
Hemautomation - det är mer än en hobby
Kontakt:

Re: Nya inlägg?

Inlägg av elf98 »

"Nya inlägg" buggade ofta ur och skulle visa nya inlägg sedan den senaste inloggningen. Missade man att läsa ett inlägg en sessision visades det inte i listan när man loggade in nästa gång. Ibland var listan tom utan anledning.

Jag har uppdaterat headern med 2 nya länkar i stället:

Länken "Visa olästa" visar alla olästa, oavsett sessisionsstatus.

"Visa aktiva trådar" visar alla trådar i kronologisk ordning. Olästa eller inte spelar inte någon roll.
Grundade m.nu & temperatur.nu

Driver temperatur.nu

Bild
roseen
Gillar hemautomation
Kontakt:

Inlägg av roseen »

Jag har lite problem med länken "Märk alla som olästa". Inget händer om jag klickar på den.
"Visa olästa" ger mig 108 olästa inlägg (en del väldigt gamla), och att klicka på "Märk alla som olästa" ändrar inte på det.

Däremot om jag besöker ett av de "olästa" så minskar siffran.
gein
Tar hemautomation på allvar

Inlägg av gein »

roseen skrev:Jag har lite problem med länken "Märk alla som olästa". Inget händer om jag klickar på den.
"Visa olästa" ger mig 108 olästa inlägg (en del väldigt gamla), och att klicka på "Märk alla som olästa" ändrar inte på det.

Däremot om jag besöker ett av de "olästa" så minskar siffran.
Det fungerar, av någon konstig anledning, om du klickar på "Märk alla som lästa" två gånger i en följd.
Låst