Fick min kamera under veckan nu, så jag har hunnit få upp den och övervakar nu ytterdörren och förrådsdörren hemma, fungerar väldigt bra, får mail direkt med bilder på folk som går in och ut när jag har motion detectorn aktiverad, hade den aktiverat hela tiden först för att testa och se hur allt fungerar, men nu har jag den bara på enligt ett schema, så jag slipper få en massa mail i onödan

skulle vara kul om tellstick net får stöd för att ta emot signaler från en trådlös nexa ringklocka så man kan t.ex ta en snapshot direkt på den som ringer på osv.
Kameran funkar faktiskt ganska bra även på natten, man blir väl lite spöklikt på korten men den är helt okej för *edit* ca 400kr
Kameran kom med en väldigt gammal fw, så jag har uppdaterat den till den senaste som gick att använda på den modellen, och den fungerar väldigt bra tycker jag, kör den trådöst och det har inte varit några bekymmer alls, har även installerat foscam surveillance pro på min iphone så jag kan övervaka och sköta kameran från telefonen, fungerar jättebra både via 3g och wlan.

- Photo 2012-09-16 20 42 34.png (182.13 KiB) Visad 13989 gånger