Hej
Är det fler än jag som har problem med att flera plugwise moduler låter med ett lågt men högfrekvent ljud.
Tjejen har nu börjat tröttna och när man kommer hem ligger det en hög i vardagsrummet, sen går det någon vecka så smyger jag ut dessa igen bakom soffor ect, men hon irriterar sig på ljudet och hittar de igen.
Jag har ju flera andra som inte låter alls så det verkar ju som att det är något fel på ett gäng av dessa.
Hur är era, är de helt tysta(förutom när relät går till/från) eller låter de flesta och att jag bara haft tur med de som inte låter?
Har 5st circles + en Stealth som jag kört någon månad. Alla är tysta. Men lägger jag örat intill kan jag höra ett litet väldigt svagt surr men det är inte högfrekvent och absolut inte något som nån kan störa sig på. Så mina är tysta.
Skall undersöka i kväll hur många som det är som låter mer än de andra, men det är säkert 5st iaf.
Ja de är köpta på m.nu.
Ett gäng är i från April förra året och ett gäng är ifrån i julas.
Möjligt att de är de äldre som låter.
Hi Eric, if the noise can be heard from 1 meter, the plugs can be exchanged for new ones.
Let them return them to us and include a note that explains about the noise.
We will replace them.
Vill man inte skicka dem till Holland kan man få en returfraktsedel till m.nu så sköter jag utbytet.
Jag köpte ett set direkt av Plugwise för flera år sedan och jag fick nog returnera dem för byte om jag ville, men tog inte chansen då man skulle bli utan i flera veckor.
Minns inte mera hur många men kanske 3 stycken för mig som hörs flera meter så dessa har jag placerat bakom diskmaskin, frys etc så man slipper höra dem. Nästan alla har surret som hör cirka 1-2 meter så vet inte om det beror på människans hörsel då frugan hör inte dem