HomeChip? Någon som haft problem med dom?

Har kan du diskutera allt som inte passar i något av de andra forumen
Kategoriregler
Vill du visa bilder i ditt inlägg? Använd funktionen "Ladda upp bilaga" nedanför textrutan!
popunonkok
Gillar hemautomation

HomeChip? Någon som haft problem med dom?

Inlägg av popunonkok »

Jag har beställt lite saker från Homechip.co.uk.

Jag har kompletterat min beställning med några frågor via deras hemsida. Nu har det dock gått en vecka helt utan respons från homechip. De har dragit pengarna och jag har fått det automatiska mailet i samma stund som jag gjorde beställningen men i övrigt är det ingen respons alls därifrån.

Nu är det så att jag inte kommer åt webplatsen överhuvudtaget. Är det någon annan som har haft problem med dem?

Länk till sidan:
http://www.homechip.co.uk/

MVH Peter F
Användarvisningsbild
elf98
Hemautomation - det är mer än en hobby
Kontakt:

Re: HomeChip? Någon som haft problem med dom?

Inlägg av elf98 »

Jag har en hel del med dem att göra, ibland tar det 2 timmar innan de svarar i bland tar det 6 veckor. I bland skickar de saker samma dag, i bland efter 2 månader.

Handlar man från homechip måste man vara beredd på att vänta. Och man måste vara beredd på att det dröjjer länge innan de svarar. Är det minsta lilla bråttom är det ringa som gäller, men de har något fel på sin telefonlinje så man hör knappt vad de säger - och så har det varit flera månader.
Grundade m.nu & temperatur.nu

Driver temperatur.nu

Bild
popunonkok
Gillar hemautomation

Re: HomeChip? Någon som haft problem med dom?

Inlägg av popunonkok »

Det lät juh trots allt bra.

Alltså servicemässigt var det allt annat än bra men det är förstås skönt att höra att man mest troligt kommer att få sakerna tillslut.

Får väl vänta och se.

MVH Peter F
Skriv svar