Ursäkta den dumma frågan. Jag är ny i Z-wave och ska inte installera sakerna

Ok, Fibaros nya dimmer beskrivs så här på en annan site (ej m.nu):
"
Fibaro - Dimmer 2 känner, efter att ha kopplats, automatiskt av vilken typ av last den ska dimra. Insatsdimmern är utrustad med den senaste versionen av Z-Wave (Gen 5) och är Z-Wave Plus-certifierad. Fibaro – Dimmer 2 kan installeras via tvåtrådsinkoppling eller tretrådsinkoppling med neutralledare bakom befintlig väggdimmer. Fibaro – Dimmer 2 är den första bakkantsdimmern med Z-Wave som fungerar med tvåtrådsinkoppling. Insatsdimmern har stöd för både framkants- och bakkantsdimrar och dimrar således alla dimbara laster.
Efter att ha lagts till i Z-Wave-nätverket kan Fibaro – Dimmer 2 styras både trådlöst via Z-Wave och med den fysiska väggdimmern. Eftersom insatsdimmern mäter och registrerar aktuell energiförbrukning kan detta avläsas i kontrollenheten, förutsatt att kontrollenheten stödjer detta.
"
Vilket jag tolkar som att den kan sättas bakom en dimmer (potentiometer)? Här kanske jag har fel.
Beskrivningen på m.nu nämner dock inte något om detta alls:
"Automatic Detection of a light source through advanced internal calibration
Power Metering
Compatible with 2 and 3 wire electrical systems with Intelligent Bypass 2 (not yet available)
Supports both leading and trailing edge
Newest generation, powerful 500 Z-Wave Chip
Z-Wave Plus protocol
Built-in scene activation
Security and Notification class
Configuration menu with LED
Complete DEKRA and Z-Wave Certification
Maximum output of 250W
"
Vet vi vad det är som gäller? Kan man sätta en Fibaro dimmer 2 bakom en wridpanel jag redan har i väggen (som denna)
http://www.conrad.se/?websale8=conrad-s ... Aktw8P8HAQ
och få dem att lira tillsammans på ett sätt som inte stör de som inte vill förhålla sig till teknik

/Fredrik