Long-shot, är det *någon* här som har tillgång till en HP DigitalSender 9100c?
Min drabbades av en dålig omflashning för ett tag sedan och jag har försökt få tag på en ny image, eller iaf. en ny disk. Men senaste försökte från ebay gick inte heller bra. *snyft*
Tack, men har tyvärr redan gått igenom de flesta alternativ där och på andra ställen.
Firmware 5.0.1 hänger sig under uppgraderingen med ett känt felmeddelande som är relaterat till det första problemet. Användning av "räddnings" partitionen fungerar inte heller.
Egentligen är det enda jag har kvar förutom att få tag på en ny image att nedgradera den till 3.x, och den firmwaren har jag, men den måste givetvis uppgraderas med HP Jetadmin istället för HP Web Jetadmin som används idag, och HP Jetadmin är en Win95 applikation, som kraschar när man försöker kör firmware-uppgraderingar i kompabilitetsläge under WinXP...
Nej. Men problemet verkar mer ha med själva disk-imagen. Fler har samma problem som jag har efter att de gjort en ny image på disken med Ghost eller liknande. (En vanlig PATA-disk) Jag håller på och ser om jag kan få en ny image från folket jag köpte den av, men det återstår att se.
Enklast vore om jag fick tag på nån på denhär sidan atlanten som hade en stående som det gick att göra en disk-image från.
En nätverks-ansluten ark-matad scanner. Dvs, lägg i en bibba papper, skriv in vilken mail-adress de skall till så kommer det en pdf dit.
Riktigt smidigt!
Jag var på god väg tills en firmware-uppdatering misslyckades och försatte mig i situationen jag är nu, dvs med en överdriven pappersvikt till mitt pappersfulla kontor.
Dowser skrev:En nätverks-ansluten ark-matad scanner. Dvs, lägg i en bibba papper, skriv in vilken mail-adress de skall till så kommer det en pdf dit.
Riktigt smidigt!