Stämmer det att bor 1.5 km norr om Forsvägen i Krokvåg. Får platsen från min Garmin med fritidskartan pro.
Koordinaterna för Hammarstrand är N63 06.604 E16 21.246.
Har uppdaterat med adressen till den engelska hemsidan för WSWin ovan.
Senast redigerad av masala den 20 jan 2009, 17:29, redigerad totalt 1 gånger.
Skickade ett nytt mail till dig ikväll där jag återigen erbjuder mej att vi går igenom stationen och inställningarna på telefon.
Garanti följer produkten. Så länge vi kan härleda datum för inköpet, antingen genom våra register men helst via kvittens.
/Rickard
Nu lånar jag denna tråd...... Jag tänkte köpa en väderstation i present t sambon. Har kollat runt lite o den här apparaten som ni diskuterar verkar bra. Men blir lite osäker när Grizzly har så mycke problem me den..
frkAnnelie skrev:Nu lånar jag denna tråd...... Jag tänkte köpa en väderstation i present t sambon. Har kollat runt lite o den här apparaten som ni diskuterar verkar bra. Men blir lite osäker när Grizzly har så mycke problem me den..
Är det värt att köpa den ändå???
Jag har kört min IROX i snart 2 år utan problem.
Dock kan det vara lite jobbigt att ställa in den men efter att det är gjort står den bara och går.
Kanske har Grizzly fått ett måndags ex.
Köp utav Safecast så får du kanon support och du kan känna dig trygg med ditt köp.
Trevligt att höra att du fått igång din station Grizzly.
Min station fungerar också rätt bra nu, men UV-mätaren verkar ha lagt av helt.
Den visar högre värden på natten än på dagen och även när solen skiner från klarblå himmel visar den noll. Batterierna är antagligen slut.
I WsWin kan man läsa av batteristatus och den visar ok för alla enheter. Är det någon som sett att IROX Pro varnat för dåliga batterier ?
Skall kontrollera batterierna i UV-mätaren när snön smält bort.